lördag

GLAD I HATTEN

ja jag har lagt pengar på en nödvändig hatt, det tyckte jag var smart och nödvändigt.
igår blev jag full. jag vet inte hur det gick till, men jag blev tillsammans med cc, nekad på satin. då sa cc till vakten; "du vet att ni inte är poliser va?" sen kom amanda utspringandes; "jag kom ju in och jag är MYCKET fullare än dem!" asbra sagt! mina kompisar är så smarta!
jag gjorde inte över med ett öre men min plånbok var tom idag.
jag upptäckte blod på handen medan jag följde mina spår av kläder till köket, men kom på att det var en jävligt dålig idé att resa på sig.
idag har jag därför mest legat naken i fosterställning.
ikväll är det lagfest, och med erfarenhet vet jag hur det kommer sluta. jag kommer göra kattljud och lapa vin, med mina 24åriga kompisar.
och nu såg jag just en neger på Cribs som pussade en bild på sin mamma och sa "it's my baby" jag är förvirrad. jag vet inte när jag ska använda det ordet längre. kanske till pappa?

"now get out of here. peace!"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar