torsdag

EN HELT VANLIG ONSDAG

sådär ja! spydde just upp hela frukosten och lite från gårdagen. har mått illa sen jag la mig igår men nu är det bra!

med tanke på att jag satt hemma i mjukiskläder halv åtta med mamma igår, utan införskaffad alkohol eller intresse att gå ut, var det ju lite öväntat när jag helt plötsligt stod jättefull och dansa porrdans med helena på ritz.
adams ray körde några av hans lama poplåtar, vilket jag gav fan i att uppmuntra. istället stod jag och helena i båset och jucka. jag slog nog i huvudet sex gånger i nån jävla krok! tur att nervcellerna blir bedövade av alkoholen.
men duktig var jag som gick självmant 40 min innan det stängde i alla fall! kanske var det pga onykterhet? ingen som vet! stapplade hem i snöstorm till wille för att lägga mig en stund, rusa på toan, lägga mig, rusa på toan, lägga mig, rusa på toan för att sen somna sittandes mitt på badrumsgolvet på nåt jävla vänster! han ångrar nog lite att han bjöd över mig.

imorse när jag kom ut ur lägenheten var det nån jävel som plogat bort mitt fina hjärta som jag sprang och gjorde i snön till william igår. men han tycket det var skevt och snett. otacksamt!

öppet hus idag. jag vill helst inte till skolan och vara trevlig mot alla kunder, utan bara ligga i min numera sköna säng (förut var det en brits från andra världskriget) och lukta illa.

nehe, försa om man skulle ta en ganska så jävla nödvändig dusch kanske! c u later alligator

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar