onsdag

LITE FRÅN MITT BÄSTA ÅR

 var på modevisning på café opera

 tog lite fashionabla bilder innan jungis flyttade till norge.

 hade överraskningsfest för cc!

 hade jobbiga italienare på besök.

   fyllde arton och gick ut ungefär varje dag efter det.

 tog förväl av erik som flyttade till kina



 köpte mina första lp-skivor

 alla utom jag tog studenten

 drack öl och kollade på vm


träffade den här fräscha killen, innan han tog av sig kläderna och poserade i stadens nattljus. jag var fast efter det.

 festade en del i kollektivet.

drog till smögen och sov i en liten volvo två nätter. jag hittade min dans-soulmate där för övrigt.

 konsumerade lite för mycket alkohol lite för ofta.

 gick upp i vikt... daaamn you grillköket!

 spenderade många dagar med min drömprinskorv, och gör det än!

inte jättemycket bilder från sommaren 2010, hade nog händerna fulla av annat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar