fredag

GOOD MORNING

sitter som ett nyduschat pissluder i tunn linneskjorta och jeansshorts (vad annars?) i väntan på att börja jobba. skulle precis ladda upp bilder på min kära värdelösa blogg när datorn la av. därav en lika värdelös beskrivning av min morgon och följande:

jag har en viss ångest över att jag inte köpt p&l-biljett (även om jag jobbar hela helgen) eftersom jag missar en levande legend och min "idol" (citattecken för att inte låta töntig). jag talar om bob dylan. hoppas bara inte han blir mainstream när hundratals fjortisar befinner sig på festivalen för att supa och sprida HIV råkar se honom uppträda efter håkan hellströms spelning. hoppas inte!

MEN
jag har verkligen ingen ångest över att flytta i slutet av sommaren. det ska bli helt fantastiskt och jag kan knappt bärga mig!!!

mer om det senare, nu ska jag pudra näsan och få arslet ur.

pussssss /sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar